• Imprimeix

Novetats en la justificació d'un ajut

A partir del 2017, s'haurà de presentar un formulari de justificació molt semblant al de sol·licitud.

19/09/2017 13:09
img

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Com a novetat d’enguany, les persones beneficiàries d’un ajut concedit per l’OSIC hauran de presentar un formulari de justificació en PDF molt semblant al formulari de sol·licitud. També s’ha de signar electrònicament i enviar a tràmit de la mateixa manera com es va fer amb el formulari de sol·licitud.

Per descarregar-se el formulari de justificació, cal anar al tràmit en línia de l'ajut que es vol justificar. A la part inferior de la pàgina, trobareu un apartat nou anomenat Justificar la subvenció, que és on cal accedir.

Cada línia de subvenció té un formulari de justificació diferent, al qual s'haurà d’annexar els documents que marquen les bases generals i específiques. L'OSIC continua posant a disposició de les persones beneficiàries els models de memòria de projecte (en Word) i de liquidació (en Excel), però, a diferència d’altres anys, aquest últim model ja no té les pestanyes de relació detallada de despeses (factures, nòmines...), perquè aquestes s’han d’informar directament al formulari de justificació. A la liquidació en Excel només cal informar les despeses i ingressos previstos i executats.

Disposem de tres guies en PDF que expliquen pas a pas com es justifica un ajut concedit el 2017. Una guia és per a la tramitació a través de Tràmits gencat, és a dir, per a persones físiques, entitats i empreses privades, i l’altra està pensada per a ens públics, que tramiten la sol·licitud a través d’EACAT. Així mateix, tenim una tercera guia pensada per a persones beneficiàries d'una beca.

En cas de dubtes, podeu contactar amb la bústia de contacte osic@gencat.cat