• Imprimeix

El logo de Catalunya com a cultura convidada a l'Smithsonian Folklife Festival rep el Premi a la millor imatge gràfica del 2018

Torna
Dimecres, 05 de desembre de 2018
  • Ha estat reconegut pels Premis Clap, uns guardons internacionals de disseny gràfic i industrial
FOTO

FOTO

 
La identitat gràfica que va representar Catalunya com a cultura convidada a l’Smithsonian Folklife Festival de Washington ha estat premiada com la millor imatge gràfica del 2018 als Premis Clap, uns guardons internacionals de disseny gràfic i industrial.
 
El Departament de Cultura, convidat per l’Smithsonian Institution, va mostrar al National Mall de Washintgon DC el passat juliol la imatgeria festiva, la música, la dansa d’arrel, els castellers, l’artesania i les festes tradicionals sota el lema “Catalunya: tradició i creativitat des de la Mediterrània”.
 
Aquesta imatge gràfica ha obtingut ara un reconeixement internacional amb els Premis Clap, que premien l’excel·lència de treballs fets per estudis, agències, oficines i professionals independents d’Amèrica Llatina, Estats Units, Brasil, España i Portugal.
 
El Departament de Cultura va encarregar el logo a l’estudi de disseny gràfic Brandway Branding, establert a Vilablareix (Girona), un logo-símbol que recull els valors principals de la cultura catalana: creativitat, innovació i tradició, cultura social i creixement amb el caràcter mediterrani com a fil conductor.